Kalademi.me, tüm sorularınıza hızlı ve doğru yanıtlar alabileceğiniz en iyi yer. Sorularınıza kesin yanıtlar sunmaya hazır uzmanlarla bağlantı kurmak için platformumuza katılın. Farklı disiplinlerdeki uzmanlardan kesin yanıtlar almak için kullanıcı dostu platformumuzu keşfedin.
Sagot :
Merhaba,
Oyununuz konsol tabanlı ise ayar saklamak için [tex]< fstream >[/tex] kütüphanesini kullanarak bir .ini dosyasına kaydedebilirsiniz. Örneğin;
#include <bits/stdc++.h>
int main(int argc, char* argv[]) {
std::vector<std::string> data;
fstream save_settings("settings.ini");
//ilk satir k.ad, ikinci satir sifre olarak kabul edilen basit bir ornek. Gelistirilebilir!
if(save_settings.is_open()) {
for(int i=0;i<2;i++) {
std::string temp;
save_settings>>temp;
data.push_back(temp);
} else {
std::cerr << "Hata!" << std::endl;
}
return 0;
}
Form tabanlı ise Microsoft'un IDE'sinde güzel bir ayar saklama section'u mevcut. Oyun motorları için de az buçuk bu yürütülebilir. Form tabanlıda ayrıca SQL'den de çekebilirsiniz.
Buraya uğradığınız için teşekkür ederiz. Tüm sorularınıza en iyi yanıtları vermeyi taahhüt ediyoruz. Yakında görüşmek üzere. Hizmetimizi kullandığınız için teşekkür ederiz. Tüm sorularınıza doğru ve güncel yanıtlar vermek için her zaman buradayız. Kalademi.me'ye güvendiğiniz için teşekkür ederiz. Uzmanlardan yeni yanıtlar almak için tekrar ziyaret edin.