Kalademi.me'ya hoş geldiniz, uzmanlarımızın yardımıyla güvenilir ve hızlı yanıtlar alabileceğiniz yer. Farklı disiplinlerdeki uzmanlardan kesin yanıtlar almak için kullanıcı dostu platformumuzu keşfedin. Adanmış uzman topluluğumuzdan sorularınıza ayrıntılı ve net yanıtlar alın.

B. FEN 5. A 3. Aşağıda verilen oyun telefon ve tabletlerde oynanmaktadır . Oyunda kırmızı top yapay zekâ, sarı top ise oyuncu tarafından kontrol edilmektedir. Oyun başladığında yapay zekâ kırmızı topun süratini ve deliğine ulaşması için izleyeceği yolu ayarlar. Oyuncu ise sarı topun süratini ve k deliğine ulaşması için izleyecegi yolu parmağıyla belirler. Oyuncu parmağını ekrandan çektiğinde her iki top aynı anda hare- kete geçer. Oyunun amacı topların Kve L deliklerine aynı anda girmesini sağlamaktır. Topların deliklere farklı zamanlarda girmesi veya birbiriyle çarpışması durumunda oyuncu başarısız olur. Oyunun zemini birim karelerden oluşur ve sürati belirlenen toplar sabit süratli hareket yapar. Sürat ayarlama ibreleri altı es kademeden oluşur ve her kademe eşit büyüklükte sürati temsil eder. Şekilde Doruk'un oyun oynarken yaptığı üç farklı deneme verilmiştir. Deneme 1 Deneme 2 Deneme 3 ARI Kırmızı topun sürati Sari topun sürati Kırmızı topun sürati Sani topun sürati Kırmızı topun sürati Sari topun sürati Buna göre Doruk 1, 2 ve 3. denemelerinden hangilerinde oyunda başarılı olur? hangisi le 8 ap A) Yalnız 1. denemede C) 1 ve 3. denemelerde B) 1 ve 2. denemelerde D) 2 ve 3. denemelerde​

Sagot :

Cevap:

cevap c sanırım ama emin değilim

Aradığınız bilgileri bulduğunuzu umuyoruz. Daha fazla yanıt ve güncel bilgi almak için tekrar ziyaret edin. Bu bilgilerin faydalı olduğunu umuyoruz. Daha fazla bilgi veya sorularınıza yanıtlar almak için istediğiniz zaman geri dönün. Bilginiz değerlidir. Daha fazla yanıt ve bilgi için Kalademi.me'ye geri dönün.